PRAVIDLA PRO REKLAMNÍ FORMÁTY - ČESKÝ INTERNET S.R.O.

V současné době používáme tyto formáty reklamních sdělení.

ROZMĚRY A DRUHY BANNERŮ / REKLAMNÍCH SDĚLENÍ

Název formátu Formát Rozměry (px) Max. datová velikost
Branding Specifikace brandingu
Jak nakreslit branding?
Leaderboard jpg / gif / html5 990x100 70 kB
Skyscraper jpg / gif / html5 120x600 60 kB
Megaboard jpg / gif / html5 990x250 100 kB
Square 250 jpg / gif / html5 250x250 30 kB
Kalkulačka jpg / gif / html5 250x100 30 kB

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA PRO DODÁVÁNÍ VLASTNÍCH BANNERŮ ČI VYTVOŘENÝCH OD EXTERNÍCH FIREM

Dodržení níže zvedených pravidel je nutné pro schválení a nasazení bannerů do reklamního systému.

  • reklama musí mít správné rozměry pro daný druh a umístění
  • reklama musí mít maximální datovou velikost pro daný druh a umístění
  • reklama má být ve formátu GIF (animovaný či statický), či HTML kód pro daný druh a také umístění
  • reklama musí být odlišena od pozadí stránky okrajem či jinou barvou pozadí
  • reklama nesmí obsahovat zvuky
  • reklama nesmí obsahovat formuláře
  • reklama nesmí být barevně a pohybově agresivní, aby návštěvníky zásadně nerušila v prohlížení stránek
  • reklama nesmí obsahovat lži, pomluvy, vulgarismy či jiné neetické prvky
  • reklama nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů a nesmí vypadat jako systémové hlášky
  • všechny reklamy odbavované jako externí kód musejí mít nastaven proklik "_top", u speciálních případů pak na "_blank"
  • externí kódy nesmí způsobovat javascriptové ani zobrazovací chyby ve stránkách
  • Banner musí být dodán minimálně 3 pracovní dny před spuštěním kampaně. V případě porušení tohoto bodu si provozovatel vyhrazuje právo kampaň posunout o dny způsobené opožděným dodáním materiálů.
  • Plocha brandingu obsahující text může pokrývat maximálně 20% celkové plochy, logo firmy není považováno za text.
  • Barva pozadí ani dominantní barvou nesmí být bílá ani velmi světlý odstín blížící se bílé.
info@ceskyinternet.cz