PRAVIDLA PRO REKLAMNÍ FORMÁTY - ČESKÝ INTERNET S.R.O.

V současné době používáme tyto formáty reklamních sdělení.

ROZMĚRY A DRUHY BANNERŮ / REKLAMNÍCH SDĚLENÍ

Název formátu Formát Rozměry (px) Max. datová velikost Poznámka
Branding Specifikace brandingu
Jak nakreslit branding?
Leaderboard jpg / png / gif / html5 990x100 70 kB
Megaboard jpg / png / gif / html5 990x250 100 kB
Square/box 250 jpg / png / gif 250x250 30 kB
Square/box 300 jpg / png / gif 300x300 30 kB
Interscroller jpg / png / gif 720x1280 100 kB
Bottom / Footerboard jpg / png / gif / html5 1920x500 120 kb
  • doporučené umístění v prostoru 1000 x 420 pixelů (viz. obrázek)
  • plocha obsahující text může pokrývat maximálně 20% celkové plochy
  • logo firmy není považováno za text
  • barva pozadí nesmí být bílá ani velmi světlý odstín blížící se bílé
  • boky banneru musí končit jednotnou barvou
Kalkulačka jpg / png / gif / html5 250x100 30 kB

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA PRO DODÁVÁNÍ VLASTNÍCH BANNERŮ ČI VYTVOŘENÝCH OD EXTERNÍCH FIREM

Dodržení níže zvedených pravidel je nutné pro schválení a nasazení bannerů do reklamního systému.

  • reklama musí mít správné rozměry pro daný druh a umístění
  • reklama musí mít maximální datovou velikost pro daný druh a umístění
  • reklama má být ve formátu GIF (animovaný či statický), či HTML5 kód pro daný druh a také umístění
  • reklama musí být odlišena od pozadí stránky okrajem či jinou barvou pozadí
  • reklama nesmí obsahovat zvuky
  • reklama nesmí obsahovat formuláře
  • reklama nesmí být barevně a pohybově agresivní, aby návštěvníky zásadně nerušila v prohlížení stránek
  • reklama nesmí obsahovat lži, pomluvy, vulgarismy či jiné neetické prvky
  • reklama nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů a nesmí vypadat jako systémové hlášky
  • všechny reklamy odbavované jako externí kód musejí mít nastaven proklik "_top", u speciálních případů pak na "_blank"
  • externí kódy nesmí způsobovat javascriptové ani zobrazovací chyby ve stránkách
  • Banner musí být dodán minimálně 3 pracovní dny před spuštěním kampaně. V případě porušení tohoto bodu si provozovatel vyhrazuje právo kampaň posunout o dny způsobené opožděným dodáním materiálů.
  • Plocha brandingu obsahující text může pokrývat maximálně 20% celkové plochy, logo firmy není považováno za text.
  • Barva pozadí ani dominantní barvou nesmí být bílá ani velmi světlý odstín blížící se bílé.
info@ceskyinternet.cz