PRAVIDLA PRO REKLAMNÍ FORMÁTY - ČESKÝ INTERNET S.R.O.

V současné době používáme tyto formáty reklamních sdělení.

ROZMĚRY A DRUHY BANNERŮ / REKLAMNÍCH SDĚLENÍ

Název formátu Formát Rozměry (px) Max. datová velikost Poznámka
Branding Specifikace brandingu pro ČESKÉSTAVBY.cz
Specifikace brandingu pro ČESKÉREALITY.cz
Specifikace brandingu pro HotelyPenziony.cz
Pozadí Specifikace pozadí pro ČESKÉREALITY.cz
Leaderboard jpg / png / gif 990x100 70 kB
Megaboard jpg / png / gif 990x250 100 kB
Square/box 250 jpg / png / gif 250x250 30 kB
Square/box 300 jpg / png / gif 300x300 30 kB
Mobilní popup 300 jpg / png / gif 300x300 30 kB
Half page Skyscraper jpg / png / gif 300x600 60 kB
Interstitial jpg / png / gif 300x600 60 kB
Interscroller jpg / png / gif 720x1280 150 kB Jak nakreslit interscroller pro ČESKÉSTAVBY.cz?
Jak nakreslit interscroller pro ČESKÉREALITY.cz?
Bottom / Footerboard jpg / png / gif 1920x500 120 kb
Kalkulačka jpg / png / gif / html5 250x100 30 kB
Patička infomailu jpg / png / gif 630x315 60 kB

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA PRO DODÁVÁNÍ VLASTNÍCH BANNERŮ ČI VYTVOŘENÝCH OD EXTERNÍCH FIREM

Dodržení níže zvedených pravidel je nutné pro schválení a nasazení bannerů do reklamního systému.

  • reklama musí mít správné rozměry pro daný druh a umístění
  • reklama musí mít maximální datovou velikost pro daný druh a umístění
  • reklama musí být odlišena od pozadí stránky okrajem či jinou barvou pozadí
  • reklama nesmí obsahovat zvuky
  • reklama nesmí obsahovat formuláře
  • reklama nesmí být barevně a pohybově agresivní, aby návštěvníky zásadně nerušila v prohlížení stránek
  • reklama nesmí obsahovat lži, pomluvy, vulgarismy či jiné neetické prvky
  • reklama nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů a nesmí vypadat jako systémové hlášky
  • všechny reklamy odbavované jako externí kód musejí mít nastaven proklik "_top", u speciálních případů pak na "_blank"
  • externí kódy nesmí způsobovat javascriptové ani zobrazovací chyby ve stránkách
  • banner musí být dodán minimálně 3 pracovní dny před spuštěním kampaně. V případě porušení tohoto bodu si provozovatel vyhrazuje právo kampaň posunout o dny způsobené opožděným dodáním materiálů.
  • plocha banneru obsahující text může pokrývat maximálně 20% celkové plochy, logo firmy není považováno za text.


PRAVIDLA PRO REMARKETING

Pokud máte u nás zakoupenou službu Remarketing, pak postupujte následovně:

  • Ve vašich reklamních účtech Google Ads, případně Sklik nebo Facebook Business Manager si vytvořte nové publikum, které definujete takto:

  • Vygenerujte si remarketingový kód (Google Ads), retargetingový kód (Seznam Sklik), případně Facebook pixel a pošlete nám je na adresu irova@ci.cz.
  • Spustíme kampaň a začneme sbírat lidi do vašeho publika. Po spuštění se vám ozve naše klientské oddělení, zda se publikum načítá v pořádku.
  • Ve vašich účtech Google Ads, případně Sklik nebo Facebook Business Manager si vytvořte reklamu zacílenou na nově sbírané publikum.
info@ceskyinternet.cz